BeSuRe Nederland: alles voor uw winkel en beveiliging

Modern bestelgemak gecombineerd met ouderwets persoonlijke verkoop en service

Almere, 19 juni 2015. De retailers in Nederland hebben er een nieuwe complete leverancier bij. Op 1 juni zijn de bedrijfsactiviteiten van PFTO Retail Security (voorheen franchisepartner van Checkpoint Systems) verkocht aan BeSuRe Nederland, een nieuwe leverancier voor artikelbeveiliging, camerabeveiliging, inbraakbeveiliging maar ook een steeds verder uitbreidend assortiment winkelbenodigdheden zoals kassarollen, prijstangen e.d. “Er was in Nederland nog geen groothandel die de markt bediend op de wijze zoals wij dat doen, en die behoefte is er zeker wel.” zegt Joyce Rijkse, eigenaresse van het nieuwe bedrijf. “De huidige marktsituatie in de detailhandel vraagt om een leverancier die meegaat met de snel veranderende tijd en die voldoet aan het veranderende bestelgedrag van de klant. De retailer van nu wil bestellen op het moment dat het hem uitkomt. En niet wanneer die vertegenwoordiger weer langskomt in een drukke winkel of die vervelende telefoon weer gaat. Een webshop hoort daar tegenwoordig dus gewoon bij. Maar wij willen geen leverancier zijn die zich onpersoonlijk achter een webshop verschuilt. Klanten kunnen bij ons altijd verzekerd zijn van persoonlijke service. En ook verkoop op locatie via accountmanagers blijven bij ons hoog in het vaandel staan. Maar de ondernemers bestellen nu eenmaal niet meer altijd tijdens ‘kantooruren’ maar van achter de computer, tablet of zelfs smartphone. En daar bieden wij nu een complete oplossing voor.”

Commercieel manager Paul van den Berg (voorheen eigenaar van PFTO Retail Security) vult aan: “Er was in Nederland nog geen groothandel waar de retailer voor zowel beveiliging als winkelbenodigdheden terecht kon en waar men kon bestellen op het moment dat het de klant het beste uitkwam.” BeSuRe Nederland beschikt over vele internationale contacten met fabrikanten en door een uitgekiende inkoop in staat om de producten zeer concurrerend aan te bieden. Daarbij wordt zwaar ingezet op de kwaliteit van de producten “Wij zijn zeker geen prijsvechters.” vult Paul van den Berg aan. “We hanteren een eerlijke handelsmarge waarbij ook onze klanten hun voordeel kunnen halen. Bovendien maken wij de bestrijding van derving door winkeldiefstal op deze wijze betaalbaar voor de retail waar de marges toch al flink onder druk hebben gestaan de afgelopen jaren. Wij bieden onze klanten een enorm groot assortiment beveiligingslabels én beveiligingssystemen van alle bestaande systemen, die wij hebben uitgebreid met een assortiment winkelbenodigdheden. En dat gewoon tegen een eerlijke prijs.”

Winkeldiefstal in Nederland is nog altijd een groot probleem voor de retail. Uit recente cijfers van Detailhandel Nederland blijkt dat, ondanks een daling van het totaal aantal diefstallen, het aantal winkeldiefstallen in de detailhandel niet daalt. Dit kost de ondernemers honderden miljoenen per jaar.

BeSuRe Nederland verkoopt haar producten aan zowel het MKB als aan de grootwinkelbedrijven en franchiseketens. Voor deze laatste is het ook mogelijk om al hun franchisemateriaal vanuit het kantoor en magazijn in Almere in de meeste gevallen binnen 24 uur door geheel Nederland af te laten leveren. Deze ketens krijgen een afgeschermd gedeelte op de website waar deze producten kunnen worden besteld. De website is sinds 8 juni online (www.besure-nl.com) maar wordt nog dagelijks uitgebreid met nieuwe producten.

Note voor de pers (niet voor publicatie)

Informatie: paul@besure-nl.com

BeSuRe Nederland

Ereprijspad 11